Ο ομιλος Unilever το αποφάσισε και σπεύδει να απεγκλωβιστεί από την δραστηριότητα του παγωτού, γεγονός που θα έχει αντίκτυπο και στην εγχώρια αγορά σε βάθος διετίας.
Με κομβικες μάρκες , αλλά και το σήμα της ΕΒΓΑ από το 2010, ο τζίρος Unilever στην ελληνική αγορά παγωτού το 2023 έφθασε στα 100 εκατ. ευρώ αυξημένος κατά 10,4% σε σχέση με το 2022, ενώ είναι ο κυρίαρχος της αγοράς.
Τώρα που αλλάζει ρότα η Unilever, οι υπόλοιποι βασικοί παίκτες στην αγορά του βιομηχανοποιημένου παγωτού είναι σε αναβρασμο .
Η Froneri, ήτοι η κοινοπραξία της Nestle και της βρετανικής R&R, η οποία τόσο σε εθνικό επίπεδο όσο και σε παγκόσμιο είναι το αντίπαλο δέος της Unilever, ευελπιστεί ότι και εφέτος θα καταφέρει να μεγεθύνει τα οικονομικά της μεγέθη που φέτος είχε έσοδα 45,7 εκατ. ευρώ .
Την ίδια ώρα η Κρι-Κρι της οικογένειας του Παναγιώτη Τσινάβου, η μοναδική αμιγώς ελληνική επιχείρηση που έχει παραμείνει στο top3 του κλάδου, συνεχίζει να επεκτείνεται εντός και εκτός συνόρων.
Σερβίροντας 20.000 σημεία στην ελληνική αγορά επιχειρεί μέσω του frozen yogurt να διευρύνει περαιτέρω τη διείσδυσή της σε νέες αγορές.
Τα παγωτά Δωδώνη έχοντας χάσει πάνω από το 50% του τζίρου τους τα τελευταία χρόνια που η αλυσίδα λειτουργούσε σχεδόν χωρίς ιδιοκτήτη, φαίνεται ότι τελικά θα διασωθούν από τους φούρνους Βενέτη
Πέραν των παραδοσιακών «παικτών» στην αγορά του τυποποιημένου παγωτού η αξία της οποίας υπολογίζεται σε 250 εκατ. ευρώ, πριν λίγους μήνες έκανε την εμφάνισή του και ένα νέος παίκτης, αλλά ταυτόχρονα εξαιρετικά παλιός.
Ο λόγος για τη ΔΕΛΤΑ (όμιλος Vivartia), που επέστρεψε στο παγωτό μετά από 17 χρόνια μετά, εξαγοράζοντας την Cold Sin του Γιώργου Γιαννίτση, δηλαδή τον 4ο παίκτη στο παγωτό μετά τις Unilever, Froneri και Κρι-Κρι.