Συζητείται στην κυβέρνηση η πρόταση για απαγόρευση βαρέων οχημάτων από τις 7 έως τις 10 το πρωί στον Κηφισό, ως ένα μέτρο που θα έχει στόχο την αποσυμφόρηση ενός κεντρικού άξονα της Αττικής δήλωσε μιλώντας στο Action24, ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης.
«Ένα μέτρο το οποίο συζητάμε με τον Γιώργο Στασινό ( Πρόεδρο του ΤΕΕ ), το οποίο ζητά πολύς κόσμος και νομίζω πρέπει να εφαρμοστεί πιλοτικά είναι η απαγόρευση των φορτηγών, βαρέων οχημάτων, από τις 07:00 μέχρι τις 10:00. Αυτή την περίοδο μετράμε με drones την ακριβή αποτύπωση του προβλήματος πόσα ακριβώς φορτηγά κυκλοφορούν και πόσο χώρο πιάνουν σε μία τέτοια στιγμή της ημέρας. Σύντομα θα έχουμε αποτελέσματα για να ξέρουμε αν είναι 15%, 20%, 25%.
Εάν το κάνουμε αυτό έχει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Τα πλεονεκτήματα είναι προφανή: λιγότερα οχήματα εκείνη τη στιγμή στον Κηφισό και στην Αττική οδό. Τα μειονεκτήματα όμως είναι ότι ακριβώς πριν και ακριβώς μετά θα δημιουργείται πάλι ένα έμφραγμα κυκλοφοριακό».
«Στον δήμο Αθηναίων το ωράριο τροφοδοσίας λέει 9:00 με 21:00. Τηρείται αυτό το μέτρο; Όχι. Είναι εύκολο να το κάνεις αν υπάρχει συνολική συνεννόηση. Το δύσκολο είναι μετά τις 10 να διαχειριστείς ένα έμφραγμα κυκλοφοριακό με πάρα πολλά φορτηγά. Εγώ είμαι υπέρ του να το δοκιμάσουμε αλλά όταν ζητάς από επιχειρήσεις να έχουν υπάλληλο τα ξημερώματα, αυξάνουν το κόστος και πού θα το μετακυλήσουν; Στο ράφι. Μια απόφαση έχει μειονεκτήματα αλλά και πλεονεκτήματα. Είναι μια λύση αλλά πρέπει να είμαστε ειλικρινείς με τον κόσμο τι συνέπειες θα φέρει» πρόσθεσε ο κ. Κυρανάκης
Ξεκινά το ξήλωμα των τρόλεϊ από τον Πειραιά, την Κυριακή
Για τα τρόλεϊ, «την Κυριακή στον Πειραιά ξεκίνα να ξηλώνεται το πρώτο τμήμα των καλωδίων τρόλεϊ, σε μια περιοχή που έχει πυκνό δίκτυο και προκαλεί πλείστα προβλήματα. Φανταστείτε ότι το τραμ που είχε σχεδιαστεί να καταλήγει στο λιμάνι του Πειραιά δεν καταλήγει γιατί μπλέκονται τραμ και τρόλεϊ. Οι πολίτες πρέπει να ξέρουν ότι οι γραμμές των τρόλεϊ αντικαθίστανται με ηλεκτρικά λεωφορεία ή από κανονικά και στη συνέχεια θα πυκνώσουν. Με το κόστος που γλιτώνουμε για κάθε 2 τρόλεϊ μπορούμε να αποκτούμε 3 ηλεκτρικά λεωφορεία. Ξεκινάμε από κέντρο Πειραιά, συνεχίζουμε κέντρο Αθήνας. Ουσιαστικά από το 143χλμ θα καταργηθεί το 70%. Θα μείνουν κάποιες ευθείες. Οι εργαζόμενοι συνεχίζουν κανονικά στα λεωφορεία και στα εναπομείναντα τρόλεϊ, δεν έχουν κάτι να ανησυχούν».
Newsroom
Πηγή: Αθήνα 9,84






