• Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Media/ΜΜΕ/Πρωτοσέλιδα
ΑΚΟΥΣΤΕ LIVE ΚΑΝΑΛΙ ΕΝΑ 90,4
Δευτέρα, 27 Ιουνίου, 2022
FANTOMAS.GR
  • Ελλάδα
  • Πολιτική
  • Κόσμος
  • Κοινωνία
  • Οικονομία
  • Άμυνα & Ασφάλεια
  • Αθλητικά
  • Media
  • Άρθρα
  • Εξώφυλλα
  • Web TV
No Result
View All Result
  • Ελλάδα
  • Πολιτική
  • Κόσμος
  • Κοινωνία
  • Οικονομία
  • Άμυνα & Ασφάλεια
  • Αθλητικά
  • Media
  • Άρθρα
  • Εξώφυλλα
  • Web TV
No Result
View All Result
FANTOMAS.GR
No Result
View All Result
Home Top News

Έρχεται το mySynigoroslive – Τι είναι και ποιους αφορά

Η νέα ηλεκτρονική διαδικασία τίθεται σε εφαρμογή το επόμενο διάστημα

Fantomas από Fantomas
23/04/2022
σε Top News, Ελλάδα, Κοινωνία, Οικονομία, Πολιτική
0
0
SHARES
4
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Προ των πυλών είναι το mySynigoroslive, η νέα ψηφιακή πύλη μέσω της οποίας οι πολίτες θα μπορούν να κλείνουν ηλεκτρονικά τα ραντεβού τους για την εξυπηρέτησή τους από τον Συνήγορο του Πολίτη.

mySynigoroslive

mySynigoroslive: Τι δήλωσε ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης

Όπως μετέδωσε το ΑΠΕ, σύμφωνα με τον προγραμματισμό του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, τους επόμενους μήνες θα τεθεί σε πλήρη εφαρμογή η σχετική εφαρμογή για ψηφιακά ραντεβού με την ανεξάρτητη Αρχή, που έρχεται ως συνέχεια με αντίστοιχες πλατφόρμες που ήδη λειτουργούν σε ΚΕΠ, ΑΑΔΕ και ΟΑΕΔ.

«Τα ψηφιακά ραντεβού αποτελούν μία ακόμα έκφανση της προσήλωσής μας στη δημιουργία υπηρεσιών που βάζουν τον πολίτη στο επίκεντρο. Ξεκίνησαν ως ένα πρόπλασμα απομακρυσμένης εξυπηρέτησης για όσες υπηρεσίες δεν ήταν δυνατόν να ψηφιοποιήσουμε άμεσα» τόνισε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

«Έχουμε πει με αρκετές αφορμές ότι οι υπηρεσίες που σχεδιάζουμε μέσα στην πανδημία προορίζονται κατά κανόνα να αξιοποιηθούν και μετά το πέρας της. Το ίδιο ισχύει και με τα ψηφιακά ραντεβού: μέσα στην πανδημία διαθέτουν την προστιθέμενη αξία της μείωσης του συνωστισμού, αλλά και μετά την πανδημία θα εξακολουθούν να λειτουργούν ως επιταχυντής της εξυπηρέτησης του πολίτη από το κράτος. Γι’ αυτό και σκοπεύουμε να τα επεκτείνουμε σε ακόμα περισσότερους φορείς, αλλά και να μεγαλώσουμε το εύρος των παρεχόμενων διαδικασιών. Η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης έχει κάνει εξαιρετική δουλειά στον σχεδιασμό, την υλοποίηση και τη λειτουργία του myDESKlive» υπογραμμίζει.

Τα στοιχεία για τα ψηφιακά ραντεβού

«Πρωταθλητής» στα ψηφιακά ραντεβού αναδεικνύονται τα ΚΕΠ με 115.785 ραντεβού να έχουν πραγματοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας myKEPlive από την έναρξη της υπηρεσίας στις 27 Ιουλίου 2020 μέχρι σήμερα.

Την δεύτερη θέση κατέχει η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) με την οποία από την 1η Μαΐου 2020 μέχρι σήμερα εξυπηρετήθηκαν ψηφιακά μέσω της πλατφόρμας myAADElive 66.342 πολίτες, ενώ στην τρίτη θέση βρίσκεται ο ΟΑΕΔ που από τις 9 Δεκεμβρίου 2020 μέχρι αυτήν την περίοδο έχει κλείσει ψηφιακό ραντεβού με 41.985 μέσω του myOAEDlive.

«Παραδείγματος χάριν, ο πολίτης δεν χρειαζόταν να πάει στα ΚΕΠ για να βγάλει μια ληξιαρχική πράξη προ του 2013, αλλά μπορούσε να το κάνει μέσω βιντεοκλήσης πιο γρήγορα και πιο εύκολα από το να πάει στο γκισέ» επεσήμανε ο κ. Υπουργός.

Όπως είπε «σε πρόσφατη εκδήλωση για τα 25 χρόνια λειτουργίας της, ανέφερα ότι αποτελεί τη “μνήμη του μέλλοντος” για τις υπηρεσίες του Δημοσίου. Και στην περίπτωση των ψηφιακών ραντεβού απέδειξε για ακόμα μια φορά ότι λειτουργεί ακριβώς σε αυτό το πλαίσιο και με αυτό το σκοπό: να αξιοποιεί την τεχνολογία και να την μετατρέπει σε εργαλείο βελτίωσης της καθημερινότητας των πολιτών».

Γεν. Γραμματέας: 10.000 λιγότερες αναμονές σε ουρές το μήνα

Από την πλευρά του, ο Γενικός Γραμματέας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης, επεσήμανε μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι «στη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης αντιλαμβανόμαστε ότι η αποστολή μας δεν εξαντλείται μόνο στη δημιουργία μιας τεχνικά άρτιας υπηρεσίας, αλλά φτάνει μέχρι τον τελικό χρήστη. Σκοπός μας, λοιπόν, είναι οι υπηρεσίες που σχεδιάζουμε και παραδίδουμε να είναι φιλικές προς τον πολίτη, λειτουργικές και να βελτιώνουν ουσιαστικά την καθημερινότητά του. Έτσι, κάθε φορά που βλέπουμε ότι μια υπηρεσία χρησιμοποιείται μαζικά, τότε ξέρουμε ότι η υπηρεσία αυτή φτιάχτηκε σωστά».

Όπως είπε χαρακτηριστικά ο κ. Γ.Γ. «εδώ και μήνες έχουμε μια ροή της τάξης των 10.000 ψηφιακών ραντεβού ανά μήνα. Αυτό μεταφράζεται σε 10.000 λιγότερες αναμονές σε ουρές στα ΚΕΠ, στις Εφορίες, στον ΟΑΕΔ, στον ΕΦΚΑ και στους υπόλοιπους φορείς που εξυπηρετούν μέσω βιντεοκλήσης. Πρόκειται για έναν αριθμό που δικαιώνει την έμφαση που δώσαμε το myDESKlive και που μας δίνει κίνητρο να επεκτείνουμε ακόμα περισσότερο τη λειτουργία του, σε συνεργασία με τους εμπλεκόμενους φορείς».

mySynigoroslive

mySynigoroslive: Οι υφιστάμενες υπηρεσίες

Το myKEPlive διατίθεται σε παραπάνω από 200 δήμους της χώρας (και σε όλους τους πολυπληθείς), αντιπροσωπεύοντας πάνω από το 50% του συνολικού αριθμού δήμων. Παρέχονται διαδικασίες υψηλής ζήτησης μέσω πέντε θεματικών υπηρεσιών: 1) Διοικητική Πληροφόρηση-Ενημέρωση, 2) Υποβολή αίτησης, 3) Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις, 4) Εξυπηρέτηση Πολιτών με Αναπηρία, 5) Εξυπηρέτηση από το Δήμο σας.

Το myKEPlive αξιοποιείται επίσης για την καταχώριση πιστοποιητικού ή δόσεων εμβολιασμού που πραγματοποιήθηκαν στο εξωτερικό από Έλληνες πολίτες άνω των 60 ετών που διαμένουν μόνιμα στο εξωτερικό και διαθέτουν πιστοποιητικό εμβολιασμού που δεν μπορεί να επαληθευτεί ψηφιακά.

Η πλατφόρμα myAADElive διατίθεται σε όλες τις ΔΟΥ για την απόκτηση κλειδαρίθμου, ενώ η πλατφόρμα myOAEDlive διατίθεται από όλα τα Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης του ΟΑΕΔ, για: 1) συμβουλευτικές υπηρεσίες προς ανέργους, 2) συμβουλευτικές υπηρεσίες προς επιχειρήσεις, 3) αναζήτηση θέσεων εργασίας ή εργαζομένων στον ΕΟΧ μέσω του ελληνικού γραφείου EURES του ευρωπαϊκού δικτύου υπηρεσιών απασχόλησης και επαγγελματικής κινητικότητας και 4) επικαιροποίηση στοιχείων του μητρώου εγγεγραμμένων ανέργων.

“Εξαγωγή” τεχνογνωσίας στο εξωτερικό

Τα ψηφιακά ραντεβού μέσω της πλατφόρμας myDESKlive έφτασαν μέχρι σήμερα τα 227.313, συμβάλλοντας στην αποφυγή αντίστοιχου αριθμού φυσικών επισκέψεων στους φορείς του Δημοσίου, σύμφωνα με στοιχεία της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Τα ψηφιακά ραντεβού παρέχουν στους πολίτες τη δυνατότητα να προγραμματίσουν να συνδεθούν μέσω βιντεοκλήσης με υπάλληλο της υπηρεσίας στην οποία επιθυμούν να απευθυνθούν, σε ημέρα και ώρα που τους εξυπηρετεί.

Το myDESKlive έγινε η πρώτη υπηρεσία που υλοποιήθηκε από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και «εξάγεται» στο εξωτερικό. Συγκεκριμένα, στην πρόσφατη επίσκεψη του υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην Κύπρο παρουσιάστηκε το MyGovLive, η υπηρεσία ψηφιακών ραντεβού με τα Κέντρα Εξυπηρέτησης του Πολίτη της Κυπριακής Δημοκρατίας.

mySynigoroslive

Πώς λειτουργούν τα ψηφιακά ραντεβού

Στην αρχή κάθε τηλεδιάσκεψης ο πολίτης πρέπει να ανοίξει την κάμερά του και να επιδείξει στον υπάλληλο την ταυτότητα ή το διαβατήριό του, προκειμένου να ταυτοποιηθεί. Στη συνέχεια, μπορεί να αφήσει ανοιχτή την κάμερα ή να επιλέξει να την κλείσει.

Τα ραντεβού κλείνονται με χρήση κωδικών Taxisnet. Επιπλέον, ένας πολίτης μπορεί να προγραμματίσει ραντεβού για τρίτο πρόσωπο, εφόσον αυτό δεν διαθέτει κωδικούς Taxisnet ή ψηφιακές δεξιότητες για να κλείσει το ραντεβού.

Τεχνικά υπάρχει πρόβλεψη για συμμετοχή τρίτου ατόμου στην τηλεδιάσκεψη, ανάλογα με τις ανάγκες του πολίτη και τις δυνατότητες του φορέα. Ήδη στο myKEPlive υπάρχει η δυνατότητα επικοινωνίας στη νοηματική και στο myOAEDlive η δυνατότητα παρουσίας διερμηνέα.

Tags: myOAEDlivemySynigorosliveΑΑΔΕΚΕΠ
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Media/ΜΜΕ/Πρωτοσέλιδα
Ο Fantomas είναι παντού.

Copyright © 2021 FANTOMAS.GR

No Result
View All Result
  • Ελλάδα
  • Πολιτική
  • Κόσμος
  • Κοινωνία
  • Οικονομία
  • Άμυνα & Ασφάλεια
  • Αθλητικά
  • Media
  • Άρθρα
  • Εξώφυλλα
  • Web TV

Copyright © 2021 FANTOMAS.GR

Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε την βέλτιστη απόδοση του fantomas.gr. Με την επίσκεψή σου στην ιστοσελίδα αποδέχεσαι την χρήση τους.

Ρύθμιση των Cookies....

Powered by  GDPR Cookie Compliance
Πολιτική Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies έτσι ώστε να κάνουμε την εμπειρία σας με την ιστοσελίδα ακόμα καλύτερη.

Αυτά τα cookies αφορούν στην απομνημόνευση των στοιχείων σύνδεσής και την παροχή ασφαλούς σύνδεσης και στη συλλογή στατιστικών στοιχείων.

Κάνε κλικ στην επιλογή "Αποδοχή και συνέχεια η Ενεργοποίηση των cookies" για την αποδοχή των cookies και την απευθείας μετάβαση στην ιστοσελίδα ή κάνε κλικ στην επιλογή αριστερά "Μάθε περισσότερα" για να δείς αναλυτικά την πολιτική απορρήτου.

* Μπορείς να ρυθμίσεις αυτά τα Cookies ανά πάσα στιγμή επιλέγοντας τις καρτέλες αριστερά.

Απαραίτητα Cookies

Τα cookies που είναι απαραίτητα, μας βοηθούν να αποθηκεύουμε κατά την περιήγηση στην ιστοσελίδα, τις προτιμήσεις σας και διαχείριση των cookies.

Εάν απενεργοποιήσετε τα απαραίτητα Cookies, αυτό σημαίνει ότι κάθε φορά που θα επισκέπτεστε την ιστοσελίδα μας, θα χρειαστεί να ενεργοποιήσετε η να ξανά απενεργοποιήσετε τα Cookies.

Καταγραφές

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί το Google Analytics για να συλλέξει διάφορες και σημαντικές πληροφορίες όπως είναι ο αριθμός επισκεπτών, τα ενδιαφέροντα αλλά και άλλες γενικές πληροφορίες.

Παρακαλούμε ενεργοποιήστε τα απαραίτητα cookies προκειμένου να μπορέσουμε να αποθηκεύσουμε τις βασικές σας προτιμήσεις.

Μάθε περισσότερα

Αν θέλεις να μάθεις περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Πολιτική Απορρήτου μας, Διάβασε Περισσότερα...