Την επιβάρυνση καταναλωτών της ΔΕΗ με ληξιπρόθεσμες υποχρεώσεις, εξαιτίας της καθυστέρησης αποστολής των λογαριασμών ηλεκτρικής ενέργειας από τα ΕΛΤΑ, φέρνει στο φως η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών (ΕΕΚΕ) της ΓΣΕΕ.
Σύμφωνα με την Ένωση, το τελευταίο χρονικό διάστημα πληθαίνουν οι καταγγελίες από καταναλωτές, οι οποίοι είτε δεν λαμβάνουν καθόλου είτε λαμβάνουν καθυστερημένα μέσω των ΕΛΤΑ τον μηνιαίο λογαριασμό κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας από τη ΔΕΗ.
Αποτέλεσμα της καθυστέρησης αυτής, για την οποία δεν ευθύνονται οι καταναλωτές, είναι να φαίνονται ληξιπρόθεσμες οφειλές στη ΔΕΗ, εν άγνοια τους.
Στους καταναλωτές, οι οποίοι επικοινωνούν με την εταιρεία, συστήνεται η εγγραφή στην ηλεκτρονική πλατφόρμα για την παρακολούθηση των οφειλών, παρά το γεγονός ότι υπάρχουν κατηγορίες καταναλωτών που δεν έχουν αυτή τη δυνατότητα εξαιτίας της μη εξοικείωσης με την τεχνολογία ή ειδικών καταστάσεων (πχ ασθένεια).
Η Ένωσή Εργαζομένων Καταναλωτών, καλεί τη ΔΕΗ α) να μην επιβάλει τόκους υπερημερίας σε εκπρόθεσμες καταβολές οφειλών από λογαριασμούς ηλεκτρικής ενέργειας, όταν το έντυπο του λογαριασμού δεν έχει αποσταλεί εγκαίρως στον καταναλωτή και β) να διευθετήσει άμεσα το ζήτημα που έχει ανακύψει με την αποστολή των λογαριασμών (στις περιπτώσεις καταναλωτών που δεν έχουν εγγραφεί στην ψηφιακή πλατφόρμα της), έτσι ώστε να μην επιβαρύνονται με τόκους υπερημερίας,χωρίς δική τους ευθύνη.
Δημήτρης Κωστάκος
Πηγή: Αθήνα 9,84






