• Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Media/ΜΜΕ/Πρωτοσέλιδα
ΑΚΟΥΣΤΕ LIVE ΑΘΗΝΑ 9,84
Κυριακή, 5 Οκτωβρίου, 2025
FANTOMAS.GR
  • Ελλάδα
  • Αυτοδιοίκηση
  • Πολιτική
  • Κόσμος
  • Κοινωνία
  • Οικονομία
  • Άμυνα & Ασφάλεια
  • Αθλητικά
  • Media
  • Άρθρα
  • Εξώφυλλα
  • Web TV
No Result
View All Result
  • Ελλάδα
  • Αυτοδιοίκηση
  • Πολιτική
  • Κόσμος
  • Κοινωνία
  • Οικονομία
  • Άμυνα & Ασφάλεια
  • Αθλητικά
  • Media
  • Άρθρα
  • Εξώφυλλα
  • Web TV
No Result
View All Result
FANTOMAS.GR
No Result
View All Result
Home Ελλάδα

Sora 2: Διαφήμιση από τον ίδιο μας τον εαυτό!

Fantomas από Fantomas
03/10/2025
σε Ελλάδα, Κοινωνία
0
0
SHARES
3
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Γράφει ο Μάκης Σεριάτος

Η είδηση ότι η OpenAI λανσάρει το Sora 2, ένα εργαλείο που επιτρέπει στον καθένα να βάλει τον εαυτό του σε ένα AI-generated video, δεν είναι απλώς μια τεχνολογική καινοτομία. Είναι μια σεισμική αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο θα διαμορφώνεται η διαφήμιση, το marketing, η ψυχαγωγία και – ας μην γελιόμαστε – η ίδια μας η ταυτότητα.
Γιατί η διαφήμιση, όπως χρόνια τώρα γνωρίζουμε, στηρίζεται σε τρεις πυλώνες: δημιουργικό, παραγωγή και media. Αυτό που κάνει το Sora 2 είναι να γκρεμίζει τον τοίχο που χώριζε τον καταναλωτή από τον δημιουργό. Δεν αρκεί πια να δείξεις μια ωραία ιδέα, να βρεις το σωστό κανάλι και να μετρήσεις GRPs. Τώρα, ο ίδιος ο καταναλωτής γίνεται media, παραγωγός και πρωταγωνιστής.

Από τον «θεατή» στον «συμπρωταγωνιστή»

Η εμπειρία μου λέει ότι η διαφήμιση είναι «σαν ποδήλατο: πέφτεις μόλις σταματήσεις να κάνεις πετάλι». Με το Sora 2, το ποδήλατο δεν το κάνει πια πετάλι ο διαφημιστής· το κάνουν οι ίδιοι οι χρήστες, που φτιάχνουν περιεχόμενο με το δικό τους πρόσωπο, τη δική τους φωνή, τη δική τους καθημερινότητα.
Το μεγάλο στοίχημα δεν θα είναι πια αν μια καμπάνια είναι «έξυπνη» ή «όμορφη». Θα είναι αν μπορεί να μπει μέσα στη ζωή του άλλου με τέτοιο τρόπο, ώστε να του δώσει τον ρόλο που πάντα ήθελε: να είναι μέρος της ιστορίας.

Κίνδυνοι & προκλήσεις

Φυσικά, κάθε τεχνολογικό άλμα φέρνει μαζί του και την κρίση του. Διαχείριση κρίσεων σημαίνει να είσαι έτοιμος όταν κάτι πάει στραβά. Και εδώ έχουμε πολλούς κινδύνους:
Κατάχρηση προσωπικών δεδομένων: Τι θα γίνει όταν κάποιος χρησιμοποιήσει το avatar σου χωρίς τη συγκατάθεσή σου;
Νέα μορφή εθισμού: Το «infinite scroll» τώρα θα έχει το δικό σου πρόσωπο να σε κοιτάζει πίσω από την οθόνη.
Εμπορική εκμετάλλευση: Όταν η ίδια η εικόνα σου γίνει μέσο πώλησης, ποιος κατέχει τα δικαιώματα;
Όπως πάντα, η τεχνολογία τρέχει πιο γρήγορα από τη νομοθεσία. Και η αγορά – ειδικά η διαφημιστική – θα προσπαθήσει να το εκμεταλλευτεί πρώτη.

Οι νέες ευκαιρίες για το Marketing

Πιστεύω πως θα ήταν λάθος να δούμε το Sora 2 απλώς ως «άλλο ένα εργαλείο». Είναι μια πλατφόρμα αφήγησης. Είναι το πρώτο βήμα προς ένα user-generated advertising με ρεαλισμό κινηματογραφικής ποιότητας.
Φανταστείτε:
Μια καμπάνια καφέ, όπου εσύ σηκώνεσαι το πρωί και πίνεις τον καφέ που προτείνει η μάρκα.
Μια εταιρεία ρούχων, όπου το δικό σου σώμα δοκιμάζει την καινούργια κολεξιόν σε ένα εικονικό catwalk.
Ένα ταξιδιωτικό γραφείο, που δεν σου δείχνει απλώς τις Μαλδίβες, αλλά σε βάζει να περπατάς στην παραλία.
Η γνώμη μου είναι ότι το παιχνίδι θα αλλάξει σε δύο επίπεδα:
Στρατηγική – οι μάρκες θα πρέπει να μάθουν να μιλάνε στη γλώσσα των χρηστών, όχι να τους δίνουν έτοιμα σενάρια.
Εμπιστοσύνη – σε μια εποχή που «η αλήθεια είναι το μόνο που μετράει», η υπερβολική χρήση avatars κινδυνεύει να σκοτώσει την αυθεντικότητα.

Το μέλλον της διαφήμισης

Η διαφήμιση ήταν πάντα η τέχνη του να λες την αλήθεια «με καλύτερο τρόπο». Σήμερα, με το Sora 2, η πρόκληση είναι μεγαλύτερη: να πεις την αλήθεια μέσα από τον ίδιο τον χρήστη.
Αν με ρωτήσετε, η εποχή που έρχεται δεν είναι ούτε η εποχή της δημιουργικότητας ούτε της τεχνολογίας. Είναι η εποχή της συμμετοχικότητας. Όποιος καταφέρει να κάνει τον καταναλωτή «συν δημιουργό», θα είναι ο μεγάλος νικητής.

Και, όπως πάντα, ισχύει ο κανόνας:
«Η διαφήμιση είναι τέχνη. Και όπως κάθε τέχνη, θέλει καρδιά, θάρρος και την αφέλεια του παιδιού που ρωτάει όχι “γιατί;” αλλά “γιατί όχι;”».

 

ΠΗΓΗ

 

https://www.zougla.gr/apopseis/sora-2-diafimisi-apo-ton-idio-mas-ton-eafto/

Τελευταία νέα

Προφυλακιστέοι πέντε από τους κατηγορουμένους για το κύκλωμα απάτης με το ΦΠΑ

05/10/2025

Ξεκινούν τη Δευτέρα στην Αίγυπτο οι έμμεσες διαπραγματεύσεις για κατάπαυση πυρός στη Γάζα

05/10/2025

Ολοκληρώνονται οι εργασίες αποκατάστασης του «Βαλιδέ τζαμί» στην Επάνω Σκάλα της Μυτιλήνης

05/10/2025

Στο Κάιρο οι διαπραγματεύσεις για το μέλλον της Γάζας και των ομήρων

05/10/2025
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Media/ΜΜΕ/Πρωτοσέλιδα
Ο Fantomas είναι παντού.

Copyright © 2025 FANTOMAS.GR

Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε την βέλτιστη απόδοση του fantomas.gr. Με την επίσκεψή σου στην ιστοσελίδα αποδέχεσαι την χρήση τους.

.

No Result
View All Result
  • Ελλάδα
  • Αυτοδιοίκηση
  • Πολιτική
  • Κόσμος
  • Κοινωνία
  • Οικονομία
  • Άμυνα & Ασφάλεια
  • Αθλητικά
  • Media
  • Άρθρα
  • Εξώφυλλα
  • Web TV

Copyright © 2025 FANTOMAS.GR

Powered by  GDPR Cookie Compliance
Πολιτική Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies έτσι ώστε να κάνουμε την εμπειρία σας με την ιστοσελίδα ακόμα καλύτερη.

Αυτά τα cookies αφορούν στην απομνημόνευση των στοιχείων σύνδεσής και την παροχή ασφαλούς σύνδεσης και στη συλλογή στατιστικών στοιχείων.

Κάνε κλικ στην επιλογή "Αποδοχή και συνέχεια η Ενεργοποίηση των cookies" για την αποδοχή των cookies και την απευθείας μετάβαση στην ιστοσελίδα ή κάνε κλικ στην επιλογή αριστερά "Μάθε περισσότερα" για να δείς αναλυτικά την πολιτική απορρήτου.

* Μπορείς να ρυθμίσεις αυτά τα Cookies ανά πάσα στιγμή επιλέγοντας τις καρτέλες αριστερά.

Απαραίτητα Cookies

Τα cookies που είναι απαραίτητα, μας βοηθούν να αποθηκεύουμε κατά την περιήγηση στην ιστοσελίδα, τις προτιμήσεις σας και διαχείριση των cookies.

Καταγραφές

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί το Google Analytics για να συλλέξει διάφορες και σημαντικές πληροφορίες όπως είναι ο αριθμός επισκεπτών, τα ενδιαφέροντα αλλά και άλλες γενικές πληροφορίες.

Μάθε περισσότερα

Αν θέλεις να μάθεις περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Πολιτική Απορρήτου μας, Διάβασε Περισσότερα...