• Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Media/ΜΜΕ/Πρωτοσέλιδα
ΑΚΟΥΣΤΕ LIVE ΑΘΗΝΑ 9,84
Κυριακή, 24 Αυγούστου, 2025
FANTOMAS.GR
  • Ελλάδα
  • Αυτοδιοίκηση
  • Πολιτική
  • Κόσμος
  • Κοινωνία
  • Οικονομία
  • Άμυνα & Ασφάλεια
  • Αθλητικά
  • Media
  • Άρθρα
  • Εξώφυλλα
  • Web TV
No Result
View All Result
  • Ελλάδα
  • Αυτοδιοίκηση
  • Πολιτική
  • Κόσμος
  • Κοινωνία
  • Οικονομία
  • Άμυνα & Ασφάλεια
  • Αθλητικά
  • Media
  • Άρθρα
  • Εξώφυλλα
  • Web TV
No Result
View All Result
FANTOMAS.GR
No Result
View All Result
Home Κοινωνία

ΒΟΑΚ: Πώς θα υλοποιηθεί το εμβληματικό έργο που θα συνδέσει όλη την Κρήτη – Το χρονοδιάγραμμα

Δηλώσεις Πρωθυπουργού και Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης για τον ΒΟΑΚ

Newsroom από Newsroom
11/05/2025
σε Κοινωνία, Οικονομία, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, Πολιτική, ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
0
0
SHARES
22
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης (ΒΟΑΚ), μετά την υπογραφή της σύμβασης για το βασικό τμήμα Χανιά – Ηράκλειο από την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ. Το έργο έχει ήδη ενεργοποιηθεί με εργοτάξια στα δύο τμήματα, «Άγιος Νικόλαος – Νεάπολη» και «Νεάπολη – Χερσόνησος», ενώ σύμφωνα με τις τελευταίες ανακοινώσεις από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, θα προχωρήσουν άμεσα και οι μελέτες για το τμήμα Παχιά Άμμος – Σητεία με στόχο τη δημιουργία ενός ασφαλούς, σύγχρονου άξονα που θα συνδέει όλη την Κρήτη από άκρη σε άκρη.

Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα του έργου, τα πρώτα τμήματα βρίσκονται σε φάση κατασκευής, με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2027, ενώ τα υπόλοιπα προγραμματίζονται να ολοκληρωθούν σύμφωνα με τις προκαθορισμένες ημερομηνίες, με την πλήρη λειτουργία του ΒΟΑΚ μήκους περίπου 300 χιλιομέτρων να αναμένεται εντός των επόμενων ετών.

Χανιά – Ηράκλειο

Παρουσία του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, υπεγράφη χθες από τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρίστο Δήμα και τον Επικεφαλής της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Γιώργο Περιστέρη η σύμβαση παραχώρησης για τη «Μελέτη – Κατασκευή – Χρηματοδότηση – Λειτουργία – Συντήρηση και Εκμετάλλευση του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (Β.Ο.Α.Κ.) στο τμήμα Χανιά – Ηράκλειο».

«Αγαπητέ κ. Περιστέρη, περιμένω πολύ σύντομα να δούμε τα ανοιχτά εργοτάξια στο τμήμα Ηράκλειο – Χανιά», δήλωσε ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, απευθυνόμενος στον επικεφαλής της αναδόχου εταιρείας ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, Γιώργο Περιστέρι, κατά την τελετή υπογραφής για την έναρξη του σημαντικότερου τμήματος του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ).

Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα του έργου, το οποίο πρόκειται να επικυρωθεί από τη Βουλή τις επόμενες εβδομάδες, τα πρώτα εργοτάξια στο τμήμα Χανιά – Ηράκλειο αναμένονται εντός του 2025, με στόχο την ολοκλήρωση έως το 2030, δηλαδή περίπου εντός 60 μηνών από την έναρξη των εργασιών. Το εν λόγω τμήμα έχει συνολικό μήκος 157 χλμ., και αποτελεί το βασικότερο μέρος του ΒΟΑΚ, συνολικού μήκους περίπου 300 χλμ.

Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στα 1,7 δισ. ευρώ, με τη χρηματοδότηση να προέρχεται από το ΕΣΠΑ 2021-2027, εθνικούς πόρους, το Ταμείο Ανάκαμψης και ιδιωτική συμμετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ. Η παραχώρηση έχει διάρκεια 35 ετών, εκ των οποίων τα 5 πρώτα αφορούν την περίοδο των μελετών και της κατασκευής.

Ειδική μνεία έγινε στο τμήμα Κίσσαμος – Χανιά (30 χλμ.), το οποίο αποτελούσε πρόκληση για τους αρμόδιους. Όπως τόνισε ο κ. Περιστέρης, η ένταξή του κρίθηκε εξαιρετικά δύσκολη, όμως, χάρη στη συνεργασία όλων των εμπλεκομένων, εντάχθηκε χωρίς καθυστερήσεις ή ανάγκη επαναπροκήρυξης. Ο ίδιος ευχαρίστησε τον Πρωθυπουργό για τη συμβολή του και επισήμανε πως ξεκινά μια απαιτητική πορεία, που απαιτεί συνεργασία και συνέπεια.

Ειδικότερα, την Πέμπτη, με απόφαση του Υπουργείου Υποδομών, δεσμεύθηκαν 200 εκατ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης και 493 εκατ. ευρώ από δημόσιους πόρους για τη χρηματοδοτική συμβολή του Δημοσίου. Επιπλέον, προβλέπεται δέσμευση άλλων 99 εκατ. ευρώ σε δεύτερο χρόνο για την προαιρετική υλοποίηση του υποέργου Κίσσαμος – Χανιά, συμπεριλαμβανομένου του Ανισόπεδου Κόμβου ΒΟΑΚ προς το Αεροδρόμιο Χανίων. Το υπόλοιπο – σχεδόν 1 δισ. ευρώ – καλύπτεται μέσω ιδίων κεφαλαίων και δανειακής χρηματοδότησης που έχει εξασφαλίσει ο παραχωρησιούχος.

Σε όλο το μήκος του έργου προβλέπονται 43 τουλάχιστον κόμβοι, 23 σήραγγες και 89 γέφυρες.

Χερσόνησος – Νεάπολη 

Το δεύτερο κρίσιμο τμήμα του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ), αφορά τη διαδρομή Χερσόνησος – Νεάπολη, έχει συνολικό μήκος 22,4 χλμ. και υλοποιείται από την κοινοπραξία των εταιρειών ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ και AKTOR.

Το έργο  διαθέτει προϋπολογισμό που προσεγγίζει τα 350 εκατ. ευρώ, ενώ οι κατασκευαστικές εργασίες έχουν ήδη ξεκινήσει, καθώς και οι απαλλοτριώσεις έχουν ολοκληρωθεί. Η ολοκλήρωσή του αναμένεται εντός του 2027, συμβάλλοντας καθοριστικά στην οδική ασφάλεια και τη συνολική αναβάθμιση των μετακινήσεων στην Κρήτη.

Ειδικότερα, πρόκειται για έργο ΣΔΙΤ με συγχρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας. Αντικείμενο του έργου είναι η μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία και συντήρηση του οδικού τμήματος, συνολικού μήκους 22,5 χλμ. και ειδικότερα στα τμήματα Χερσόνησος – Μάλια και Μάλια – Νεάπολη, στο συνοδό παράπλευρο και κάθετο οδικό δίκτυο εξυπηρέτησης, μήκους περίπου 9,65 χλμ.

Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος

Το τρίτο τμήμα του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης αφορά τη διαδρομή Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος, μήκους 14,5 χλμ., δημόσιο έργο  με ανάδοχο τον όμιλο AKTOR και κόστος 190 εκατ. Πρόκειται για το πιο προχωρημένο από τα τρία κύρια έργα του ΒΟΑΚ, καθώς η υλοποίησή του βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη και αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το 2027.

Ειδικότερα, πρόκειται για δημόσιο έργο το οποίο έχει ενταχθεί εξ ολοκλήρου στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, με αντικείμενο τη βελτίωση – διαπλάτυνση του υφιστάμενου τμήματος με δυο λωρίδες κυκλοφορίας και ΛΕΑ ανά κατεύθυνση, διαχωρισμένου οδοστρώματος κυκλοφορίας, συνολικού πλάτους 22,25 μ. και μήκους περίπου 14,5 χλμ.

Σημειώνεται, ότι έχουν ήδη εγκατασταθεί εργοτάξια τόσο στο συγκεκριμένο τμήμα όσο και στο παρακείμενο έργο Χερσόνησος – Νεάπολη, γεγονός που υποδηλώνει την επιτάχυνση της υλοποίησης του άξονα.

Όπως δήλωσε ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά την υπογραφή για το μεγαλύτερο τμήμα του έργου: «Όλοι και όλες έχουμε την υποχρέωση να κοιτάξουμε μπροστά. Έχουμε ήδη δύο ανοιχτά εργοτάξια από Χερσόνησο μέχρι τον Άγιο Νικόλαο, έργα που θα έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το 2027. Οι Κρητικοί ήδη βλέπουν την αλλαγή».

Στα σχέδια και το Παχιά Άμμος – Σητεία

Το ανατολικότερο τμήμα του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης αφορά τη διαδρομή Παχιά Άμμος – Σητεία, η οποία, όπως δήλωσε ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, πρόκειται να προχωρήσει άμεσα, ώστε ο ΒΟΑΚ να μετατραπεί σε έναν ενιαίο οδικό άξονα που θα συνδέει ουσιαστικά την Κίσσαμο με τη Σητεία, καλύπτοντας ολόκληρη τη βόρεια ακτογραμμή της Κρήτης.

Σύμφωνα με τις δηλώσεις του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρίστου Δήμα, υπάρχουν ώριμες μελέτες έως την Παχιά Άμμο, ενώ με εντολή του Πρωθυπουργού θα εκπονηθούν και οι απαραίτητες μελέτες για το υπόλοιπο τμήμα έως τη Σητεία, με χρηματοδότηση που έχει ήδη διασφαλιστεί από την κυβέρνηση. Το έργο αυτό, αν και σε πρώιμο στάδιο σε σχέση με τα υπόλοιπα τμήματα του ΒΟΑΚ, αποτελεί βασική προτεραιότητα για την ολοκλήρωση του οδικού δικτύου της Κρήτης.

Το έργο έχει συνολική έκταση περίπου 5,76 χιλιόμετρα και αφορά την κατασκευή νέας χάραξης οδού που θα παρακάμπτει τον οικισμό της Παχιάς Άμμου, διευκολύνοντας την απρόσκοπτη και ασφαλή μετακίνηση προς τη Σητεία.

Το σύνολο του ΒΟΑΚ

Ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης (ΒΟΑΚ) αποτελεί το μεγαλύτερο οδικό έργο που εκτελείται σήμερα στην Ελλάδα και τη σημαντικότερη υποδομή μεταφορών για το νησί της Κρήτης. Με συνολικό μήκος περίπου 300 χιλιομέτρων, ο νέος αυτοκινητόδρομος θα εκτείνεται από την Κίσσαμο Χανίων έως τη Σητεία Λασιθίου, διασχίζοντας ολόκληρη τη βόρεια ακτογραμμή του νησιού και συνδέοντας όλα τα μεγάλα αστικά κέντρα, λιμάνια και αεροδρόμια.

Η κύρια πρόκληση στην κατασκευή του έργου έγκειται στο γεγονός πως  όλα τα τμήματα θα κατασκευάζονται στην εν λειτουργία οδό.

Ο κύριος κορμός του έργου περιλαμβάνει το τμήμα Χανιά – Ηράκλειο, μήκους 157,5 χιλιομέτρων, συνοδευόμενο από περίπου 150 χιλιόμετρα παράπλευρου και κάθετου οδικού δικτύου. Η τυπική διατομή του νέου αυτοκινητοδρόμου έχει πλάτος οδοστρώματος 21,5 μέτρα, αυξημένο σημαντικά από τα 12,5 μέτρα που διαθέτει το σημερινό οδικό δίκτυο, και περιλαμβάνει δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ) και κεντρική νησίδα.

Το τεχνικό αντικείμενο του έργου είναι ιδιαίτερα απαιτητικό και περιλαμβάνει την κατασκευή 26 σηράγγων μονού κλάδου συνολικού μήκους περίπου 34 χιλιομέτρων και 10,8 χιλιομέτρων νέων γεφυρών, εκ των οποίων οι 23 ξεπερνούν τα 100 μέτρα μήκος. Επιπλέον, προβλέπεται η δημιουργία 20 νέων ανισόπεδων κόμβων και η αναβάθμιση 18 υφιστάμενων στις παρακάμψεις Χανίων, Ρεθύμνου και Ηρακλείου.

Στο τμήμα Χερσόνησος – Νεάπολη, μήκους 22,44 χιλιομέτρων, με παράπλευρο/κάθετο δίκτυο 9,65 χιλιομέτρων, εφαρμόζεται η ίδια τυπική διατομή πλάτους 21,5 μέτρων με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και ΛΕΑ. Στο συγκεκριμένο τμήμα περιλαμβάνονται 12 γέφυρες μονού κλάδου συνολικού μήκους 1,7 χιλιομέτρων, 5 σήραγγες μονού κλάδου μήκους 6,75 χιλιομέτρων, ένα έργο τύπου cut & cover διπλού κλάδου μήκους 215 μέτρων και 5 νέοι ανισόπεδοι κόμβοι.

Το τμήμα Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος έχει μήκος 14 χιλιομέτρων και διατηρεί την ίδια τυπική διατομή οδοστρώματος με 2 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και ΛΕΑ, ενισχύοντας τη συνέχεια και την ασφάλεια σε όλο το μήκος του άξονα.

Ο ΒΟΑΚ αναμένεται να αλλάξει ριζικά τον τρόπο μετακίνησης στην Κρήτη, βελτιώνοντας την οδική ασφάλεια, μειώνοντας τον χρόνο των διαδρομών και ενισχύοντας την οικονομική και τουριστική ανάπτυξη του νησιού.

Αναφορά Μητσοτάκη για τον ΒΟΑΚ – «Μια προσωπική δέσμευση που γίνεται πράξη»

Νέα αναφορά Μητσοτάκη για τον ΒΟΑΚ – «Μια προσωπική δέσμευση που γίνεται πράξη»

Στην υπογραφή της σύμβασης του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης, για το τμήμα Χανιά – Ηράκλειο, που πραγματοποιήθηκε το πρωί της Παρασκευής 9 Μαΐου, αναφέρεται στην εβδομαδιαία ανασκόπησή του στο Facebook ο Πρωθυπουργός.

«Είναι μια προσωπική δέσμευση που είχα αναλάβει και χαίρομαι ιδιαίτερα που γίνεται πράξη. Ο ΒΟΑΚ ανήκει σε όλους τους Κρητικούς», αναφέρει μεταξύ άλλων ο κ. Μητσοτάκης.

«Θα μεταφερθούμε, έστω και νοερά, στην αγαπημένη μου Κρήτη και σε μια πολύ σημαντική εξέλιξη για ένα από τα πιο πολυσυζητημένα έργα υποδομής, τον ΒΟΑΚ. Υπογράψαμε προχθές τη σύμβαση παραχώρησης του κύριου τμήματος του έργου Ηράκλειο-Χανιά. Είναι μια προσωπική δέσμευση που είχα αναλάβει και χαίρομαι ιδιαίτερα που γίνεται πράξη. Το τμήμα αυτό είναι το μεγαλύτερο και πιο σύνθετο από τα τρία τμήματα της ενιαίας χάραξης του ΒΟΑΚ, με ορίζοντα ολοκλήρωσης τα πέντε χρόνια. Για να καταλάβετε την πολυπλοκότητα, μιλάμε για 157 χλμ μήκος, 43 κόμβους, 23 σήραγγες και 89 γέφυρες. Προβλέπεται και παράπλευρο οδικό δίκτυο, ενώ υπάρχει προαίρεση για την επέκταση έως την Κίσσαμο. Παράλληλα, βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη εργασίες για την κατασκευή των δύο άλλων τμημάτων του Άξονα, για το τμήμα Νεάπολη-Άγιος Νικόλαος Λασιθίου στο ανατολικό άκρο και Χερσόνησος-Νεάπολη που συνδέει Ηράκλειο και Λασίθι. Και τα δύο θα έχουν ολοκληρωθεί έως το 2027. Ο ΒΟΑΚ ανήκει σε όλους τους Κρητικούς. Είναι ένα έργο που εδώ και πολλά χρόνια αποτελεί κοινό στόχο και συλλογική διεκδίκηση. Ευχαριστούμε όλους όσοι συνέβαλαν για να φτάσουμε στο σημερινό σημείο», γράφει ο Πρωθυπουργός για τον ΒΟΑΚ.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης αναφέρεται επίσης στην αξιολόγηση που μπορούν να κάνουν πλέον οι πολίτες για τις υπηρεσίες του δημοσίου, στην εξάρθρωση της πολυμελούς εγκληματικής οργάνωσης, που δρούσε στην περιοχή της Θεσσαλονίκης υπό τον μανδύα ακροδεξιάς ομάδας και του κυκλώματος που είχε στηθεί σε οκτώ κτηματολογικά γραφεία της Αττικής.

Η ανάρτησή του κλείνει με μια αναφορά στην σημερινή Γιορτή της Μητέρας.

Ολόκληρη η ανάρτηση του Πρωθυπουργού:

Χατζηδάκης για ΒΟΑΚ: Περνάμε πια από τη θεωρία στην πράξη

Χατζηδάκης για ΒΟΑΚ: Περνάμε πια από τη θεωρία στην πράξη

Στον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης και τα άλλα έργα που εξελίσσονται στο νησί αναφέρθηκε σε ανάρτησή του ο Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης Κώστής Χατζηδάκης.

«Όπως κάθε Κρητικός, είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένος σήμερα με την υπογραφή των συμβάσεων για τον Βόρειο Οδικό Άξονα της Κρήτης. Ένα μεγάλο έργο, το οποίο πράγματι έχει καθυστερήσει, περνάμε όμως πια από τη θεωρία στην πράξη. Και είμαι βέβαιος πως το έργο αυτό θα συμβάλλει τόσο στην περιφερειακή ανάπτυξη της Κρήτης όσο και γενικότερα στην ανάπτυξη της χώρας. Χωρίς να παραγνωρίζουμε και τον παράγοντα της οδικής ασφάλειας» σημειώνει ο Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης.

Kαι επισημαίνει: «Ακόμα περισσότερο, θέλω να υπογραμμίσω πως δεν είναι το μόνο έργο που εξελίσσεται στην Κρήτη. Σε λίγους μήνες θα εγκαινιαστεί η μεγάλη ενεργειακή υποθαλάσσια σύνδεση της Κρήτης με την Αθήνα. Ένα έργο ενεργειακό το οποίο, επίσης, αλλάζει συνολικά τον ενεργειακό χάρτη της χώρας με πολύ σημαντική οικονομική και περιβαλλοντική επίδραση. Προσθέτω το μεγάλο αεροδρόμιο του Καστελίου, όπου τα έργα προχωρούν κανονικά. Επιπλέον, την κατασκευή φοιτητικών εστιών σε Ηράκλειο και Ρέθυμνο. Καθώς και τις παρεμβάσεις στα αρδευτικά έργα. Έργα τα οποία είναι πολύ σημαντικά τόσο για τη διαχείριση των υδάτων όσο και για το πρόβλημα της λειψυδρίας. Προσπαθούμε να μιλάμε με έργα!».

Δείτε την ανάρτηση του κ. Χατζηδάκη:

Όπως κάθε Κρητικός, είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένος σήμερα με την υπογραφή των συμβάσεων για τον Βόρειο Οδικό Άξονα της…

Posted by Kostis Hatzidakis on Friday, May 9, 2025

Δείτε φωτορεπορτάζ από τις εκδηλώσεις για τον ΒΟΑΚ:

Μπορεί να είναι εικόνα 9 άτομα και κείμενο

Μπορεί να είναι εικόνα 8 άτομα και κείμενο

Μπορεί να είναι εικόνα 4 άτομα, εξέδρα και κείμενο

Μπορεί να είναι εικόνα 3 άτομα

Μπορεί να είναι εικόνα 12 άτομα

Μπορεί να είναι εικόνα 2 άτομα και κείμενο

Πάντως, όλοι νόμιζαν ότι το έργο τουλάχιστον έχει ξεκινήσει!

Ούτε ο «Νεόκοπος» στην εφημερίδα «Τα Νέα Σαββατοκύριακο» άντεξε τα συνεχή εγκαίνια Μητσοτάκη στον ΒΟΑΚ…

«Χθες ο Μητσοτάκης μίλησε στην υπογραφή της σύμβασης κατασκευής (επιτέλους) του τμήματος Ηράκλειο-Χανιά του ΒΟΑΚ» σημειώνει. Και συνεχίζει: «Ειλικρινά, επειδή είχα ακούσει πριν από έξι χρόνια ότι “είναι η πρώτη προσωπική προτεραιότητα” νόμιζα ότι έχει φτιαχτεί»…!!!

Το ίδιο και εμείς!

Tags: ΒΟΑΚΚυριάκος ΜητσοτακηςΚΩΣΤΗΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ

Τελευταία νέα

Ελλάδα

Έφυγε από τη ζωή ο δημοσιογράφος Δημήτρης Κωνσταντάρας σε ηλικία 79 ετών. Ο Δημήτρης Κωνσταντάρας ήταν δημοσιογράφος, πολιτικός, συγγραφέας και παραγωγός της τηλεόρασης και του ραδιοφώνου.

από Newsroom
24/08/2025

Έφυγε από τη ζωή ο δημοσιογράφος Δημήτρης Κωνσταντάρας σε ηλικία 79 ετών. Ο Δημήτρης Κωνσταντάρας ήταν δημοσιογράφος, πολιτικός, συγγραφέας και...

Read moreDetails

Τουλάχιστον ένας άνθρωπος σκοτώθηκε από έκρηξη φιάλης αερίου σε κατάστημα παιχνιδιών στη Μόσχα

24/08/2025

Δέκα περιπτώσεις διαρρήξεων τετελεσμένες και σε απόπειρα, σε καταστήματα και επιχειρήσεις που διαπράχθηκαν σε περιοχές της Αλεξανδρούπολης και της Κομοτηνής εξιχνιάστηκαν από αστυνομικούς της Ομάδας Δημόσιας Ασφάλειας της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αλεξανδρούπολης σε συνεργασία με την Ομάδα Δημόσιας Ασφάλειας του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Κομοτηνής.

24/08/2025

Τα 10+1 απαγορευμένα λάθη πριν από τη σύνταξη

24/08/2025

Δημήτρης Βερβεσός: “Κατακρημνίσαμε το Κράτος Δικαίου”

24/08/2025
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Media/ΜΜΕ/Πρωτοσέλιδα
Ο Fantomas είναι παντού.

Copyright © 2025 FANTOMAS.GR

Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε την βέλτιστη απόδοση του fantomas.gr. Με την επίσκεψή σου στην ιστοσελίδα αποδέχεσαι την χρήση τους.

.

No Result
View All Result
  • Ελλάδα
  • Αυτοδιοίκηση
  • Πολιτική
  • Κόσμος
  • Κοινωνία
  • Οικονομία
  • Άμυνα & Ασφάλεια
  • Αθλητικά
  • Media
  • Άρθρα
  • Εξώφυλλα
  • Web TV

Copyright © 2025 FANTOMAS.GR

Powered by  GDPR Cookie Compliance
Πολιτική Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies έτσι ώστε να κάνουμε την εμπειρία σας με την ιστοσελίδα ακόμα καλύτερη.

Αυτά τα cookies αφορούν στην απομνημόνευση των στοιχείων σύνδεσής και την παροχή ασφαλούς σύνδεσης και στη συλλογή στατιστικών στοιχείων.

Κάνε κλικ στην επιλογή "Αποδοχή και συνέχεια η Ενεργοποίηση των cookies" για την αποδοχή των cookies και την απευθείας μετάβαση στην ιστοσελίδα ή κάνε κλικ στην επιλογή αριστερά "Μάθε περισσότερα" για να δείς αναλυτικά την πολιτική απορρήτου.

* Μπορείς να ρυθμίσεις αυτά τα Cookies ανά πάσα στιγμή επιλέγοντας τις καρτέλες αριστερά.

Απαραίτητα Cookies

Τα cookies που είναι απαραίτητα, μας βοηθούν να αποθηκεύουμε κατά την περιήγηση στην ιστοσελίδα, τις προτιμήσεις σας και διαχείριση των cookies.

Καταγραφές

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί το Google Analytics για να συλλέξει διάφορες και σημαντικές πληροφορίες όπως είναι ο αριθμός επισκεπτών, τα ενδιαφέροντα αλλά και άλλες γενικές πληροφορίες.

Μάθε περισσότερα

Αν θέλεις να μάθεις περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Πολιτική Απορρήτου μας, Διάβασε Περισσότερα...